lördag 20 februari 2016

Lördag

Idag har snön vräkt ner. Man blev dyngsur direkt man kom utanför dörren. Innan snön hann komma i förmiddags så körde jag och min vän Jenny ur med småhästarna. Det var hur längesen som helst som jag satt bakom grabbarna!  Det blev full sula efter Aramis beslut. Han bjöd på en himla fart och Goliat hängde efter!

Andra Goliath fick lite fortsatt inkörnings  träning. Jag fick hjälp av Victoria och Knut.  Vi tränade även med Knut då han också ska bli en liten körhäst! Det gick superbra med båda killarna. Jag passade på att åka snålskjuts med Goliath upp till gården och jisses vad pigg han var,  haha, jisses vad energi det fanns där!  Imorgon får vi se om det blir fortsättning på det vi gjorde idag eller kanske en sväng ut.  Det visar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar