måndag 27 juni 2016

5 dagars läger

Idag börjar ett 5 dagars läger. 11 ridlägerelever är anmälda. Vädret ser ut att räta upp sig för dagen i vare fall vilket är skönt.

Igår anlände en sommarjobbare som ska hjälpa till med lägren i två veckor framåt tillsammans med Mikaela, Victoria och Alexandra. Det är skönt när det finns folk att tillgå när det är mycket som ska göras! Idag åker även våran volontär Tuija hem till Finland igen efter 10 dagar är på gården, det har varit väldigt roligt att ha henne här! Det är riktigt kul med olika språk och människor världen över som vill komma hit och hjälpa till.

(Några bilder för något år sedan vid tältplatsen)

Jag var inne på Mikaelas externa hårddisk igår och hittade en massa roliga bilder från längre tillbaka...jag ska se om jag kan få ut lite därifrån...samt s såg jag även bilderna som Therese Hubner tog på mig och hästarna för någon månad sedan. Så lite sådana kommer upp så småningom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar