lördag 23 februari 2013

Heej hopp!

Heej, äntligen lite uppdatering från mig!!
Har tyvärr inte kunnat vara här på länge så tyckte att det var på tiden att jag gjorde ett inlägg så ni vet att jag lever :P
Tänkte berätta om vad som har hänt idag, 
Jag är lika seg på morgonen som alltid så när jag kom ner så hade redan Mikaela och Olivia börjat göra allt som ska göras på morgonen, men jag fyllde på hö åt kaninerna, de var nog det jag gjorde på morgonen. Efter frukosten, eller nja en stund efter de så kom Johanna. Hon skulle köra Donald och Olivia följde med så Aramis fick röra på sig lite. Och när dom tog in hästarna så började jag och fodervärdarna att mocka lösdriften, just ja någonstans innan mockningen så fyllde vi på i hönäten. 
När Olivia och Johanna var ut och red kan jag inte påstå att jag gjorde så mycket. Men när Olivia kom tillbaka så diskade vi och åt lite, sen red vi och Alma till himlabacken. 
Nu har hästarna, kaninerna, hundarna fått kvällsmat så snart är det våran tur att få mat :P
Det var väl "lite" om idag! Får väl se när jag skriver ett inlägg igen men då får vi hoppas att det inte blir lika långt som detta inlägg blev! :)
Kommer även några bilder från idag!








// Isabell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar