torsdag 23 februari 2012

Text

Ingen av oss har haft någon ork eller lust att skriva några inlägg denna vecka, just på grund utav Tarzans bortgång. Men det vi kan trösta oss med är att han finns där uppe och kikar ner på oss och tänker säkert varför alla är så ledsna när han mår så bra där uppe.
Efter helgens minnescermoni så blir det säkert mer skrivet då jag tror att det kommer bli ett mer sista avsked till vår älskade Tarzan. Att man kan börja gå vidare och blidka framåt. Allt påminner fortfarande om den glade lille tjockisen, och det kommer det alltid också göra, men vi måste komma ihåg att minnas honom med glädje och kärlek, och inte med sorg och tomhet. Hans sista år på jordelivet fick han spendera på Jan-Ols gården i en stor flock, lösdrift, barfota, stora hagar och begränsad fri tillgång på grovfoder, det närmaste vildhästlivet man kan komma som en tamhäst. Han hade människor omkring sig som älskade och uppskattade honom och som alltid kommer att göra det.
Ett sådant liv förtjänar alla :)
Vila i frid älskade vännen <3<3<3

Bild lånad från Mikaelas hemsida www.janolsgarden.se
// Olivia


4 kommentarer:

  1. fint inlägg det där! (:
    vi tänker på dej Tarzan!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi verkligen! <3 Vila i frid Tarzan <3

      Radera
  2. mins inte den jag är utan den jag var,
    mins inte vad jag gjorde utan hur jag var,
    om du gör det så ska jag minas dig för den du var,
    jag ska minas hur du var och jag ska alltid minas hur mycket skoj vi har haft tillsamans.

    SvaraRadera