tisdag 6 december 2016

Planer för bloggen


Hallå där! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, den känns som en annan tid än var jag är nu. Tankarna har varit att byta blogg och alltså skapa en ny helt och hållet men så konservativ som jag är så håller jag gärna fast i det gamla lite extra, och det gör jag även med den här bloggen...och jag menar bloggen har varit med o ett bra tag nu och det vore ju roligast att ha den kvar och titta tillbaka på allt samt blidka framåt!

Jag har dock ändrat om i infon lite grann och vill att bloggen ska vara med för att jag vill det och från mina villkor, från början skapades den ju för att Mikaela aldrig uppdaterade sin egen blogg så då blev denna som komplement ;). Från början var vi ju även två som bloggade, varav namnet *stalldrängarna*. Men tiderna förändras och det är ju såklart bra det, annars står vi ju på samma ställe och trampar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar